Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Η θετική πλευρά των πανελληνίων

Οι πανελλήνιες θα είναι πάντα επίκαιρο θέμα και ειδικά όταν είναι και η περίοδος που πραγματοποιούνται , όπως αύριο. Χιλιάδες παιδιά αύριο θα πάνε να δοκιμάσουν την εμπειρία των πανελληνίων. Και πραγματικά , δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μόνο μια εμπειρία. Ο καθένας όταν προετοιμάζεται την βιώνει ξεχωριστά. Από αυτούς που είναι μέσα στην θετική ενέργεια μέχρι αυτούς που μπορεί να είναι φουλ αρνητικοί.
Παρ'όλα αυτά , στην κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, ειδικά με την οικονομική κρίση,καλό θα είναι να δούμε τις πανελλήνιες ως έναν καλό "οιωνό". Όσα μόρια και αν βγάλει κάποιος με το σύστημα που έχουμε θα μπορεί να είναι φοιτητής και να έχει και τα προνόμια του αντίστοιχα. Αυτό προσπαθήστε να το θυμάστε παιδιά. Γιατί πραγματικά είναι η αλήθειά και είναι μια αξιόλογη σκέψη για να μην πανικοβληθείτε.
Ας μπούμε , λοιπόν , στο mood. Θα σας πω την εμπειρία μου για να καταλάβετε πως όλοι είστε πετυχημένοι και μόνο που πάτε να δώσετε . Την δευτέρα των δικών μου εξετάσεων σηκώθηκα 7 το πρωι και έτρωγα πρωινό χωρίς να έχω αίσθηση  ότι όντως έδινα. Είχα τόσο πολύ άγχος και  είχα κλάψει τόσο πολύ τα 2 χρόνια πριν τις πανελλήνιες που εκείνη την ημέρα με είχε πιάσει η αναισθησία  μου και έκανα την εξής σκέψη " Άντε να τελειώνω με αυτό το βάσανο  να πάω να παρτάρω με την ησυχία μου και να σας γράψω όλους στα παλιά μου τα παπούτσια". Είχα κάποιους στόχους ,αλλά ήταν αόριστοι και σε συνδυασμό με την αδιαβασία μου , είχα τρομάξει γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι οι πανελλήνιες είναι το μέλλον μου. Και όμως είναι σε έναν βαθμό. Οι πανελλήνιες δεν καθορίζουν το μέλλον κανενός , αλλά ξέροντας ότι οι γονείς σου δεν έχουν χρήματα για να πας στο εξωτερικό ή σε ένα κολέγιο στην Ελλάδα , οι πανελλήνιες είναι ένα εξαιρετικό  μέσο για το μέλλον σου. 
Τρίτος νόμος και από τους πιο classic ,όλοι , μα όλοι όμως έχουν δώσει πανελλήνιες . Από μεγάλους ηθοποιούς  και πολιτικούς μέχρι την μαμά σου , τον μπαμπά σου και τον αγαπημένο σου καθηγητή. Όλοι τα περάσαμε και πιστεύω όλοι  πετύχαμε. Και να σου πω και κάτι θα το ξανάκανα ,άμα ήταν να μορφωθώ. Σκέψου το εξής : θες μόλις τελειώσεις  να δουλεύεις σε δουλείες του ποδαριού  επειδή τις 2 αυτές εβδομάδες φοβόσουν ή βαριόσουν ;; Ή θες μετά από αυτές τις εβδομάδες να ξέρεις ότι προσπάθησες για κάτι ;; Γιατί για μένα , μια επίσης θετική σκέψη ήταν ότι θα μορφωθώ . Θα περάσω κάπου , ακόμα και στην χειρότερη προτίμηση που μπορεί να υπάρχει για εμένα , θα περάσω και θα μορφωθώ . Δεν θα έχω κάποιον να μου ορίζει την κρίση μου ,θα είμαι το αφεντικό της σκέψης μου. Θα ανοίξω το μονοπάτι της γνώσης και θα αρχίζω να χτίζω σιγά- σιγά . Καμία σχολή, μα καμία όμως δεν είναι ντροπή , γιατί θα είναι ο κόπος σας  και όσα  στερεότυπα  υπάρχουν και  νιώθετε ότι σας εμποδίζουν, θα είναι ο κόπος σας. 
Αφού, συνειδητοποιήσετε τα παραπάνω περνάω στην επόμενη και τελευταία φάση του παιχνιδιού. Η φοιτητική ζωή είναι γεγονός. Το μότο "προσεχώς ζωάρα " που έχετε ακούσει  είναι αλήθεια . ΑΧ, μόνο να ξέρετε τι σας περιμένει . Θα σπουδάζεις αυτό που θες ή τουλάχιστον κάτι στο οποίο πέρασες και αυτό θα σε γεμίζει σαν προσωπικότητα. Οι ευθύνες και το διάβασμα που θα έχεις είναι τελείως διαφορετικό από όσο νομίζεις. Έχεις χρόνο και γίνεσαι πιο υπεύθυνος . Θα πηγαίνεις του καφέδες σου , θα πήγαινεις σε κλαμπ, θα πηγαίνεις στο εξωτερικό,θα γνωρίζεις καινούργιο κόσμο , θα περνάνε οι μέρες και δεν θα κάνεις τίποτα και δεν θα έχεις τύψεις. Και πολλά αλλά που μόνο αν τα ζήσεις θα τα καταλάβεις. Γι 'αυτό αγαπητά μου παιδιά κάθε επιτυχία για αύριο , τα όνειρα σας να γίνουν πραγματικότητα και να πετύχετε ό,τι επιθυμείτε. Να βάζετε στόχους και να τους κατακτάτε να συνεχίσετε να ονειρεύεστε και να έχετε αυτοπεποίθηση .
Υ.Σ. : 'Αμα έχεις προσπαθήσεις , δεν έχεις αποτύχει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ονοματεπώνυμο

το σχόλιό σας